مقالات

لوله پلی اتیلن تقویت شده با فلز

[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=”” admin_toggled=”no” admin_label=”مقاله 1″ type=”legacy”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”true” min_height=”” hover_type=”none” link=”” border_sizes_top=”” border_sizes_bottom=”” border_sizes_left=”” border_sizes_right=”” first=”true”][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” content_alignment_medium=”” content_alignment_small=”” content_alignment=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” sticky_display=”normal,sticky” class=”” id=”” margin_top=”” margin_right=”” margin_bottom=”” margin_left=”” font_size=”” fusion_font_family_text_font=”” fusion_font_variant_text_font=”” line_height=”” letter_spacing=”” text_color=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

یکی از انواع معروف لوله های پلی اتیلن، لوله پلی اتیلن کاروگیت اسپیرال تقویت شده با فلز است. در پلی اتیلن های تقویت شده با فلز، ماده HDPE به عنوان اصلی ترین و پایه ای ترین ماده ی تشکیل دهنده آن به کار می رود. وجود این ماده در ساختار لوله های پلی اتیلن باعث می شود مقاومت و استحکام لوله های پلی اتیلن خیلی بیشتر از حد معمول خودشان شود. و قدرت تحمل وزن های سنگین و طول عمر و انعطاف پذیری شان را تا حد چشمگیری افزایش می دهد. همچنین باعث می شود در برابر فشارها و شوک های ناگهانی مقاومت بیشتری از خود نشان دهند.

لوله پلی اتیلن تقویت شده با فلز

لوله های کاروگیت اسپیرال تقویت شده با فلز در واقع نام ساختاری در لوله های پلی اتیلنی هستند. که در آنها یک لایه ی فلزی میان پلی اتیلن قرار می گیرد. و آن را تبدیل به یک لوله ی سه لایه ی یکپارچه با کیفیتی بی نظیر و وزنی ایده آل و دوام و انعطاف پذیری بالا می کند. این لوله های فلزی تقویت شده با لایه هایی از پلی اتیلن با چگالی بسیار بالا تقویت می شوند. و می توانند از استیل در برابر ساییدگی اش در مجاورت هوا محافظت کنند.

از لوله های پلی اتیلن اسپیرال شده با استیل عموما در کاربری هایی نظیر انتقال فاضلاب های شهری زیر زمینی، آب رسانی به زمین های کشاورزی و… استفاده می شود. زیرا این لوله ها بسیار مناسب جاگذاری و دفن شدن در عمق های زیاد هستند. از طرفی هزینه ی نصب آنها در مقایسه با سایر لوله ها بسیار کمتر است. و مهم تر از همه از مقاومت حلقوی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند. تمام اینها باعث می شود لوله های پلی اتیلن کاروگیت اسپیرال تقویت شده با استیل اولین انتخاب شما برای امور عمرانی این چنینی باشند.

برای خرید انواع لوله و اتصالات  می توانید با مجموعه پلی اتیلن بازار در تماس باشید.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.