مقالات

خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی و آشنایی با مزایا آن

یکی از روش هایی که طی سالیان اخیر به جهت جلوگیری از هدر رفت آب به کار گرفته شده است، استفاده از لوله های پلی اتیلن کشاورزی در صنایع وابسته به آن بوده است. چرا که به طور کلی لوله های پلی اتیلن با مزایای فوق العاده خود جایگاه بسیار خوبی در بین انواع لوله و اتصالات در صنایع مختلف دارند. و همیشه به عنوان اولین گزینه مورد انتخاب قرار می گیرند. لوله های پلی اتیلن کشاورزی که یکی از پرکاربرد ترین آن ها می باشد، که معمولا در تمام مزارع و گلخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. و موجب صرفه جویی در مصرف آب و جلوگیری از تبخیر آن می شود. پس اگر قصد خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی ، بهتر است با ما همراه شوید. در ادامه این مقاله با ویژگی های منحصر به فرد این محصول پرکاربرد، بیشتر آشنا خواهید شد.

خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی

مزایا و ویژگی های لوله پلی اتیلن کشاورزی

اگر قصد خرید انواع لوله پلی اتیلن کشاورزی را دارید، بهتر است ابتدا با ویژگی های فوق العاده این محصول آشنا شوید. این لوله ها که در انواع سایزبندی تتولید می شوند، با مزایا مهم خود توانسته اند در بین درگر لوله و اتصالات بسیار محبوب شوند. از مهم ترین ویژگی و مزایا آن ها عبارتند از:

  1. مهم ترین مزیت لوله های پلی اتیلن کشاورزی، انعطاف پذیری آن ها می باشد. این ویژگی سبب عدم شکستگی در این محصولات می شود.
  2. لوله های پلی اتیلن کشاورزی در برابر مواد شیمیایی مقاوم هستند. از این رو می توان آن ها را لوله هایی بهداشتی دانست.
  3. این محصولات سبک بوده و حمل و نقل آن ها نسبت به سایر تجهیزات بسیار آسان می باشد.
  4. نصب این محصولات آسان بوده و با کمی مهارت می توان این کار را انجام داد.
  5. خرید لوله های پلی اتیلن کشاورزی نسبت به دیگر متریال از لحاظ اقتصادی به صرفه تر می باشد. زیرا از قیمت مناسبی برخوردار هستند.
  6. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت این لوله ها، دوام و استحکام بالای آن ها می باشد.
  7. لوله های پلی اتیلن کشاورزی مقاومت بالایی در برابر اشعه فرابنفش نور خورشید و خوردگی دارند.

بیشتر بدانید: قیمت لوله پلی اتیلن 1401

قیمت خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی

همانطور که در مطالب فوق بیان نمودیم، لوله و اتصالات پلی اتیلن از قیمت کمتری نسبت به دیگر تجهیزات برخوردار می باشند. پس خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی برای مزارع و گلخانه ها از همه ی جوانب به صرفه تر می باشد.

آنچه تعیین کننده قیمت نهایی این محصول می باشد، متراژ و سایز لوله مصرفی می باشد. اگر در محاسبه این دو مورد دقت کافی داشته باشید، از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری می شود. در واقع با یک هزینه اقتصادی بهترین کیفیت از متریال مصرفی خود را تهیه می نمایید.

اما توجه داشته باشید که به دلیل شرایط اقصادی نوسانات نرخ ارز مداما در حال تغییر می باشند. از این رو برای اطلاع دقیق از قیمت این محصولات و خرید لوله و اتصالات بهتر است با مجموعه پلی اتیلن بازار در تماس باشید.

خرید لوله و اتصالات

انتخاب انواع سایزبندی

معمولا انواع لوله های پلی اتیلن در سایزبندی های متفاوتی برای مصارف مختلف تولید می شوند. لوله های پلی اتیلن کشاورزی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این لوله ها بنا بر کاربردشان در سایز های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا برای شبکه های تقسیم آب و انتقال آب های پر فشار نیاز به خرید لوله پلی اتیلن کشاورزی در سایز های بزرگ می باشد. و در عوض سایز کوچک آن ها برای آبیاری زمین های کشاورزی و گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید لوله و اتصالات

فروشگاه لوله و اتصالات

فروشگاه پلی اتیلن بازار با در نظر داشتن شرایط اقتصادی و بررسی کیفیت برند های مختلف تولید کننده لوله و اتصالات، بهترین محصولات را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می نماید. و ارسال محصولات خریداری شده در کمترین زمان به کل کشور امکان پذیر است. همچنین این مجموعه آماده هرگونه همکاری با شما در تمامی زمینه های لوله کشی می باشد.

برای خرید انواع لوله و اتصالات با مجموعه پلی اتیلن بازار در تماس باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.