مقالات

بررسی عوامل موثر بر قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی

همانطور که می دانید، یکی از تجهیزات لوله کشی که در این دوره بسیار پرکاربرد می باشند، لوله و اتصالات پلی اتیلن می باشند. این محصولات که در صنایع مختلف از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند، دارای انواع مختلفی هستند. لوله هایی همچون: لوله پلی اتیلن آبرسانی، گازرسانی، زهکشی و کابلی از انواع این تجهیزات پرطرفدار و کاربردی می باشد. که بیشترین کاربرد لوله پلی اتیلن به جهت انتقال سیالات است. و هر کدام از این لوله ها در فشارهای کاری 4، 6، 8، 10، 12/5، 16، 20 و 32 اتمسفر و مقاطع سایزی  16 تا 800 میلی متر تولید می شوند. از آنجایی که نوع آبرسانی این تجهیزات به دلیل عدم واکنش پذیری با مواد شیمیایی در انتقال آب آشامیدنی بسیار مورد استفاده است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا ویژگی ها و عوامل موثر بر قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی را بررسی نماییم.

مزایا و ویژگی های مهم لوله های آبرسانی

اگر به دنبال قیمت لوله پلی اتیلن آبرسانی می باشید، بهتر است ابتدا با ویزگی های مهم آن آشنا شوید. آشنایی با این ویژگی ها موجب می شود تا مطمئن تر برای خرید آن ها اقدام نمایید.

  • همانطور که در قسمت بالا بیان نمودیم، این لوله ها در برابر مواد شیمیایی مقاوم می باشند.
  • به طور کلی لوله های پلی اتیلن و اتصالات آن در برابر پرتوهای ماورا بنفش نیز مقاوم هستند.
  • تولید این لوله ها از مواد با کیفیت موجب شده است تا این تجهیزات طول عمر و کارایی بالایی داشته باشند.
  • با اینکه لوله های پلی اتیلن آبرسانی دارای مقاومت بالایی هستند، اما وزن آن ها بسیار سبک است.
  • امکان استفاده از این تجهیزات هم بر روی سطح خاک و هم به صورت زیرزمینی بلامانع است.
  • با تمام این ویژگی های منحصر به فرد، قیمت لوله های پلی اتیلن آبرسانی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
  • تمام این ویژگی ها موجب شده است تا استفاده از لوله و اتصالات پلی اتیلن حتی برای پروژه های عظیم نیز طرفداران بسیاری داشته باشد. از این رو تولید آن ها تا سایز 2000میلی متر و فشار های کاری بالاتر از مواد فوق الذکر نیز امکان پذیر است.

مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت لوله های آبرسانی

هر محصول در بازار مصرف با توجه به موارد مختلفی قیمت گذاری می شود. شما به عنوان یک مصرف کننده در جریان هستید که عوامل مختلفی می تواند تعیین کننده قیمت نهایی یک محصول باشد. البته توجه نمایید که بین قیمت قیمت مقرون به صرفه با کالا ارزان تفاوت بسیاری است. اگر هنگام خرید لوله و اتصالات آبیاری پلی اتیلن با قیمتی نامعقول و بیش از حد پایین تر از قیمت بازار مواجه شده اید، می توان احتمال داد که این لوله کیفیت بالایی ندارد.

پیش تر بیان نمودیم این لوله ها از قیمت مناسبی نسبت به سایر تجهیزات برخوردار هستند. حال با تمام ویژگی فوق الذکر، بررسی می نماییم که چه عواملی می تواند تعیین کننده قیمت لوله های پلی اتیلن آبرسانی باشد.

  1. مواد مصرفی در تولید این لوله و اتصالات، اولین عامل تاثیر گذار در قیمت نهایی محصول می باشد. پلی اتیلن ها با توجه به کیفیتی که دارند دارای هزینه های مختلفی می باشند. 
  2. از آنجایی که وزن لوله های درخواستی شما با توجه به نوع فعالیتتان و متراژ آن، متفاوت می باشد. پس این مورد نیز می تواند بر قیمت نهایی این تجهیزات تاثیر گذار باشد.
  3. به طور کلی لوله های آبرسانی دارای سایز های متفاوتی از یکدیگر می باشند. و هرکدام از این سایز ها دارای قیمت های مختلفی می باشند.
  4. هزینه های تولید، حمل، ارزش افزوده و… نیز می تواند از دیگر موارد موثر بر قیمت لوله پلی اتیلن محسوب شوند.
  5. و در آخر نوسانات نرخ ارز، که در کشور ما ثابت نمی باشد. این عدم ثبات به طور کاملا مستقیم می تواند بر قیمت نهایی محصولات تاثیر گذار باشد. پس بهتر است قیمت هایی که استعلام می نمایید کاملا بروز باشد.

دریافت قیمت روز انواع لوله و اتصالات: تماس با شماره های مجموعه پلی اتیلن بازار و ارتباط با کارشناسان این مجموعه

021-26411015 | 021-26141015

خرید لوله و اتصالات

خرید بهترین قیمت لوله های پلی اتیلن آبرسانی

مجموعه پلی اتیلن بازار به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ در زمینه فروش لوله و اتصالات و همچنین انجام پروژه های بزرگ لوله کشی با در نظر داشتن شرایط اقتصادی، تجهیزات پلی اتیلن را با بهترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

شما مشتریان محترم برای خرید لوله و اتصالات از بهترین برند های روز بازار و دریافت مشاوره، می توانید با شماره های موجود در قسمت ” تماس با ما ” با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید.

مجموعه پلی اتیلن بازار آماده‌ی همکاری با شرکت‌های ساختمانی، نیروگاه‌ها، پالایشگا‌ها،

پتروشیمی و پروژه‌های آبرسانی و گازرسانی می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.