مقالات

لوله پوش فیت

همانطور که می دانید لوله و اتصالات بسیاری در صنعت آب و فاضلاب وجود دارد. ابتدایی ترین نوع آن ها تجهیزات فلزی بودند که به دلیل مشکلاتی که در طول زمان برای آن ها به وجود می آمد کم کم از رده خارج شدند. امروزه لوله و اتصلات پلیمری جزو پر مصرف ترین نوع تجهیزات می شوند که شامل انواع: پلی اتیلن، یو پی وی سی و… می باشند. لوله پوش فیت یکی از مناسب ترین این تجهیزات برای استفاده در صنایع آب و فاضلاب می باشد. مواد اولیه برای تولید این لوله ها، پلی پروپیلن است. و ساختار آن ها به گونه است که برای اتصالشان به یکدیگر نیازی به استفاده از چسب یا جوشکاری نیست. در واقع این لوله ها سوکتی هستند و به راحتی درون یکدیگر جای می گیرند.

لوله پوش فیت

معرفی لوله پوش فیت

لوله پوش فیت، یکی از بهترین تجهیزات برای لوله کشی آب ساختمان و فاضلاب آن می باشد. همانطور که گفتیم این محصول تولید شده از نوعی از پلیمر به نام پلی اتیلن است. که با نام های لوله اورینگی، فاضلابی، یک سر سوکت، یک سر کوپله، لوله سه لایه و… نیز شناخته می شود. این لوله ها در بازار مصرف در دو نوع 1. بی صدا و 2. معمولی موجود می باشند.

آنچه باعث تفاوت لوله پوش فیت بی صدا و معمولی می شود این است که تولید کنندگان برای ساخت لوله پوش فیت بی صدا از کامپاند استفاده می نمایند. کامپاند ترکیبی از پلیمر و پودر است که به عنوان عایق در پوش فیت ها تعبیه می شود. و این عایق مانع عبور صدای سیالات به خارج از لوله تا 17 دسی می شود.

استفاده از پوش فیت در لوله کشی ساختمان

یکی از مهم ترین بخش های یک ساختمان، قسمت لوله کشی آب و فاضلاب آن می باشد. یعنی همانقدر که ورودی حائز اهمیت است، سیستم خروجی نیز دارای اهمیت می باشد. زیرا عدم دسترسی به آب و فاضلاب باعث عدم کاربری یک ساختمان می گردد. و هرگونه مشکل در این قسمت ها می تواند مشکلات زیادی را به بار بیاورد.

جالب است بدانید حتی سیستم خروجی یا همان فاضلاب از اهمیت بیشتری برخوردار است. چرا که در این سیستم ها مواد شیمیایی، جرم، اسید و مواد خورنده مختلفی وجود دارد که ممکن است باعث آسیب رسیدن به لوله شود. اما با به وجود آمدن لوله های پوش فیت این مشکلات برطرف شده است. زیرا این لوله ها در برابر هرگونه مواد شیمیایی مقاوم می باشند و کوچکترین آسیبی در آن ها رخ نخواهد داد.

مهم ترین ویژگی و مزایا

  • نصب این تجهیزات به راحتی امکان پذیر است.
  • عایق بودن مدل های بی صدا این لوله از ویژگی های خاص آن محسوب می شوند.
  • لوله پوش فیت در برابر شکنندگی نیز مقاوم می باشد.
  • این تجهیزات از اتصالات مختلفی برخوردار می باشند.
  • این لوله ها در برابر انبساط و انقباض مقاوم می باشند.
  • لوله پوش فیت در برابر شکنندگی نیز مقاوم می باشد.

خرید لوله و اتصالات

کلام آخر

پلی اتیلن بازار به عنوان تامین کننده اقلام مورد نیاز صنایع لوله کشی بهترین محصولات را با به صرفه ترین قیمت برای مصرف کنندگان ارائه می دهد. این مجموعه اقدام به تامین بهترین این محصولات از معتبر ترین برند ها نموده است. ازین رو نماینده رسمی شرکت های معتبری در این زمینه می باشد.

برای خرید لوله و اتصالات در انواع مختلف، مشاوره، مشاهده کاتالوگ لوله و اتصالات و دریافت قیمت می توانید با شماره های این مجموعه تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.