مقالات

لوله های pex_al_pex

برای اینکه با ویژگی های لوله های pex_al_pex آشنا شویم ابتدا کمی درباره صنعت ساختمان حرف می زنیم، سپس کاربردهای این محصولات را نیز بررسی می کنیم. از جمله ضروری ترین کارها جهت حفظ پایداری و مقاومت ساختمان و هم چنین افزایش طول عمر با کیفیت ساختمان، اجرایی کردن یک سیستم و خط لوله کشی با کیفیت است. سیستم لوله کشی و سیستم فاضلاب یک ساختمان اگر در کیفیت مناسب اجرایی شود کمک شایانی در پایداری و دوام ساختمان می کند. پیشرفت تکنولوژی در زمینه صنعت ساختمان سازی و ساخت تجهیزات، باعث شده به منظور اجرایی کردن خط لوله و سیستم فاضلاب بتوانیم از بهترین لوله ها و تجهیزات بهره ببریم. یکی از این تکنولوژی ها تولید لوله های pex_al_pex است، ساخت آن ها که حدود نیم قرن قابل استفاده هستند، یک پیشرفت مهم در زمینه صنعت ساختمان است.

همانطور که از نام این لوله ها مشخص است، از پنج لایه ساخته شده اند، یک لایه آلومینیوم بر روی یک لایه پلی اتیلن تعبیه شده است، لایه های داخلی و خارجی این محصولات در برابر فشار پایداری بالا دارند. با توجه به استفاده از پلی اتیلن در فرمول تولید لوله ی pex_al_pex این لوله ماندگاری زیادی دارد. بنابراین می توانید مطمئن شوید که به مدت طولانی در سیستم فاضلاب ساختمان ماندگار است.

مزیت لوله های pex_al_pex

لوله های pex_al_pex انعطاف پذیری بالا دارند و در تولید آن ها از پلی اتیلن استفاده می شود. به این دلیل این محصولات در جهت های مختلف خم می شوند، و بنابراین هنگام اجرا کردن کار بر اثر خم شدن دچار شکستگی نمی شوند. در هنگام نصب به اتصالات زیادی احتیاج ندارند. عدم استفاده از لوازم جانبی، باعث کیفیت بهتر آبندی در لوله های pex_al_pex و هم چنین افت فشار نیز اتفاق نمی افتد. تغییر جریان و کاهش سرعت در این لوله ها اتفاق نمی افتد. بنابراین فشار آب در لوله افزایش می یابد. استفاده از لوله های pex_al_pex در حین کار آسان است و به راحتی قابل نصب هستند. نیاز به استفاده از چسب نیست. می توانید اطمینان حاصل کنید که نصب لوله تمیز و یکدست می شود. به دلیل داشتن زیبایی ظاهری علاوه بر عمق در سطوح مختلف نیز می شود از این لوله ها استفاده کرد. دربرابر خوردگی و ساییدگی با دوام هستند. در برابر رطوبت مقاوم هستند و از بین نمی روند. هنگام نصب این نوع لوله نیازی به استفاده از شعله و جوشکاری ندارید. به این دلیل خطر حریق نیز از بین می رود. در صورت نیاز به اتصال لوله ای از جنس دیگر، می توانید به لوله های pex_al_pex لوله دیگر نصب کنید. این لوله ها طول عمر بالایی دارند، شما می توانید در زمان طولانی از این نوع لوله در سیستم آب و فاضلاب ساختمان استفاده کنید. این نوع لوله در برابر گرما و سرما دوام دارد، برای انتقال سیالات گرم و سرد کاربردی است. در برابر یخ زدگی مقاومت دارد، البته برای اطمینان می توانید از عایق استفاده کنید. اکسیژن به داخل این نوع لوله نفوذ نمی کند. انتقال و حمل این نوع لوله به راحتی انجام می شود.

لوله های pex_al_pex

کارایی و قیمت

لوله های pex_al_pex در انواع سرویس بهداشتی قابل استفاده هستند و برای به کارگیری در سیستم تهویه هوا، مناسب برای به کارگیری در سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب هستند. شما می توانید از این نوع لوله در موتور خانه استفاده کنید. در بخش ها و قسمت های مختلف ساختمان که نیاز به لوله کشی است، این لوله ها قابل استفاده هستند. در صنایع مربوط به پزشکی نیز قابل استفاده هستند.

لوله های pex_al_pex در اندازه های مختلف تولید می شوند. با توجه به اینکه در چه اندازه ای و به چه میزان از این نوع لوله احتیاج دارید، قیمت ها متفاوت است.

جمع بندی

مجموعه پلی اتیلن بازار در تلاش است تا مدرن ترین و بهترین محصولات را در زمینه صنعت لوله کشی به شما ارائه نماید. شما می توانید با استفاده از مشاوره کارشناسان این مجموعه برای انتخاب بهترین گزینه استفاده کنید. و برای خرید لوله و اتصالات از بهترین متریال روز بازار نیز می توانید با پلی اتیلن بازار در ارتباط باشید.

جهت دریافت لیست قیمت و مشاهده کاتالوگ لوله و اتصالات به صفحه اصلی مراجعه نمایید.

و یا با واحد فروش تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.