مقالات

شیر بین فلنج upvc

شیر بین فلنج upvc  دارای یک طراحی خاص است. که با نام شیر خودکار نیز شناخته  می شود. شیر بین فلنج همانند شیر خودکار عمل می کند. تفاوت آن ها این است که؛ در شیر بین فلنج به جای توپ یا قطعه گوی مانند یک دریچه تعبیه شده است که از بازگشت جریان سیال جلوگیری می کند.

طراحی شیر بین فلنج upvc ویژه است. این شیر از یک بدنه با ضخامت کم ساخته شده است. بدنه این شیر ویفری و ترموپلاستیک می باشد. این شکل از طراحی باعث می شود که از این شیر در موارد مختلف استفاده شود. عملکرد این شیر به نیروی سیال وابسته است؛ به گونه ای که بر اثر نیرویی که سیال ایجاد می کند، دیسک تعبیه شده در این شیر از قسمت نشیمنگاه جابه جا می شود و سیال حرکت می کند. این جابه جایی دیسک از بازگشت سیال به بخش بالا جلوگیری می کند. همانطور که اشاره شد دیواره  این شیر نازک می باشد و در نتیجه وزن آن کم است، ساختار این شیر نیز به گونه ای است که رسوبات در آن جمع نمی شود. این مزیت ها باعث می شود که از شیر بین فلنج upvc برای عبور سیالاتی  استفاده شود که حاوی مواد معلق هستند.

مزیت های استفاده از شیر بین فلنج upvc

همانطور که اشاره شد، شیر بین فلج طراحی ویژه ای دارد. استفاده از این شیر به عدم بازگشت سیال به پمپ کمک می کند. با به کاربردن شیر بین فلنج upvc تعادل فشار سیال ایجاد می شود. از این شیر هم چنین در قسمت ورودی و خروجی تانک ذخیره سیالات  استفاده می شود. هنگام اجرای  این شیر، می توانیم آن را به طور عمودی و هم چنین به طور افقی نصب کنیم. اجرا و نصب آسان این شیر باعث می شود که استفاده از آن در مقایسه با انواع مشابه رایج تر باشد. جنس شیر بین فلنج نیز باعث می شود این شیر مستحکم باشد و در برابر مواد شیمیایی مقاومت داشته باشد. 

به دلیل داشتن این ویژگی های ممتاز از شیر بین فلنج upvc در تصفیه آب، انواع استخر و پارک، سیستم خنک کننده و صنایع شیمیایی استفاده می شود.

شیر بین فلنج upvc

خرید اتصالات upvc

پیشنهاد می‌شود برای تهیه و خرید لوله و اتصالات و یا سایر متعلقات به مراکز مطمئن و معتبر مراجعه نمایید تا بتوانید از محصولات باکیفیت، با طول عمر ماندگار و قیمت مناسب برخوردار شوید. مجموعه پلی اتیلن بازار با سالها تجربه یکی از شناخته شده‌ترین مراکز فروش تجهیزات یو پی وی سی، گالوانیزه، پلیکا، پلی اتیلن و سایر محصولات مرتبط با آن می باشد. این مجموعه آماده ارائه مشاوره جهت خرید و عرضه بهترین محصولات می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.