مقالات

اتصال فلنجدار پیچی پلی اتیلن

یکی از مهمترین اتصالات پلی اتیلن که برای نصب بیشتر لوله ها در صنعت آبیاری و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد اتصال فلنجدار پیچی پلی اتیلن می باشد. این نمونه اتصال فلنج دار از نوع پیچی می باشد که برای اتصال لوله های پلی اتیلن به آن دسته از شیرآلاتی که چدنی فلنجدار هستند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. رابطه یکسره فلنج جهت اتصال پیدا کردن لوله ها به دیگر اتصالات به کار برده خواهد شد. شما باید به خوبی بدانید که رابط سرپیچ فلنجدار در انتهای خود یک قطعه دیسکی شکل دارد که زمان خریداری باید به آن توجه داشته باشید. این نمونه اتصال به وسیله پیچ و مهره به لوله های پلی اتیلن نصب می شود. لوله و اتصالات پلی اتیلن از جمله محصولاتی هستند که بسیار مقاوم می باشند و عمر زیادی دارند. امروزه برای آبیاری قطره‌ای و همچنین برای آبیاری بارانی از لوله های پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن استفاده بیشتری می شود.

خرید لوله و اتصالات

کاربرد اتصال فلنجدار پیچی پلی اتیلن

یکی از مهمترین کاربردهای اتصال فلنجدار پیچی پلی اتیلن این است که در انواع سیستم های آبیاری فشار بالا و پایین مورد استفاده قرار می گیرد. این اتصال پیچی به خوردگی و پوسیدگی مقاومت زیادی نشان می دهد و به همین دلیل است که طول عمر زیادی دارد. اتصال فلنج دار با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت تولید شده است. که به راحتی قابلیت نصب روی انواع لوله ها را خواهد داشت. برای تعمیر کردن به راحتی باز می ‌شود و همچنین به صورت مجدد روی لوله ها نصب می گردد. این نمونه اتصال فلنج دار در انواع اندازه های متنوع تولید می گردد. هر یک از اندازه های آن دارای کاربردهای ویژه هستند که شما می توانید از آن ها استفاده مناسبی داشته باشید.

 بیشتر اتصالات فلنج دار برای کاربردهای متنوع مانند انتقال آب شهری و روستایی و همچنین فاضلابی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. سایز رابط یک سرپیچی از ۶۳ میلیمتر تا ۱۲۵ میلیمتر می رسد. یک سر آن مانند بسیاری از رابط های پلی اتیلن به صورت پیچی است و به انواع لوله های پلی اتیلن نصب می گردد. شما بدون نیاز به لوازم آب بندی و غیره می توانید به راحتی این اتصال مورد نظر را نصب نمایید. سر دیگر رابط با فلنج و همچنین رینگ فلزی طراحی شده است. که این سر باید به شیرآلات فلنج دار چدنی و همچنین دیگر اتصالات نصب شود

ویژگی و مزیت های این اتصالات

برای خریداری اتصال فلنجدار پیچی پلی اتیلن باید به خوبی در مورد ویژگی‌ ها و مزیت‌ های آن اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید. برخی از مهمترین ویژگی ها و مزیت های این اتصال عبارت است از :

  1. از آنجایی که رینگ و فلنج درون این اتصال وجود دارد به تمامی اتصالات فلنج دار و همچنین شیرآلات نصب می گردد. قابلیت اتصال این محصول به بسیاری از اتصالات متنوع یکی از مهمترین مزیت هایش شناخته می‌ شود.
  2. در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی از خود نشان می‌ دهد. و به همین دلیل در بیشتر صنایع آبیاری که فشار بالا هستند می توانید این اتصال را مورد استفاده قرار دهید.
  3. نصب این اتصالات بسیار آسان می باشد. به همین علت در کمترین بازه زمانی آن را روی لوله ها اجرا کنند.
  4. مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش یکی دیگر از مزیت های اتصال فلنج دار می باشد. به همین علت در محیط های روشن به راحتی مورد استفاده قرار می گیرند.
  5. طول عمر بسیار بالایی دارند.
  6. قیمت خریداری مقرون به صرفه و مناسب اتصال فلنجدار پلی اتیلن یکی دیگر از مزیت های آن می باشد که افراد می ‌توانند تعداد زیادی از آن را به دلیل قیمت مناسب خریداری کنند.
  7. در برابر کودهای شیمیایی و مواد شیمیایی این اتصال مقاومت زیادی از خود نشان می‌ دهد و به همین دلیل کشاورزان با خیال راحت در قسمت زیرین لوله های آبیاری می توانند این نمونه اتصال را نصب کنند.

اتصال فلنجدار پیچی پلی اتیلن

جمع بندی

مجموعه پلی اتیلن اجرا کننده بزرگترین پروژه های خط لوله و ارائه دهنده انواع تجهیزات ان می باشد. برای خرید لوله و اتصالات و یا همکاری با این مجموعه می توانید از طریق تلفن های تماس با پلی اتیلن بازار در ارتباط باشید.

ارسال محصولات خریداری شده به کل کشور امکان پذیر است و در کترین زمان ممکن صورت می گیرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.