مقالات

خرید لوله یو پی وی سی

واژه upvc مخفف Unplasticized polyvinyl chloride به معنای پلی ونیل کلراید نرم نشده است. به این معنی که در ساختار این ماده پلیمری هیچ گونه نرم کننده ای به کار نرفته است. و لوله هایی که از این ماده تولید می شوند نسبت به دیگر لوله و اتصالات بسیار مقاوم می باشند. و استفاده از آن به اندازه ای فراگیر است که مصرف کنندگان بسیاری در صنایع مختلف از لوله و اتصالات یو پی وی سی استفاده می نمایند. مهم ترین کاربرد این محصولات در صنایع مختلف به منظور انتقال سیالات است. اگر قصد خرید لوله یو پی وی سی و اتصالات آن را دارید بهتر است بدانید این محصولات در درجه های کیفی متفاوتی تولید و به بازار عرضه می گیردند. اما همه ی آن ها دارای ویژگی و مزیت های خاص و ویژه ای هستند. که این ویژگی ها سبب تمایز جایگاه آن ها از دیگر لوله و اتصالات گردیده است.

با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا با ویژگی های منحصر به فرد این محصولات پر مصرف بیشتر آشنا شوید.

خرید لوله یو پی وی سی

مهم ترین کاربرد های لوله و اتصالات یو پی وی سی

یکی از مهم ترین کاربرد های لوله های یو پی وی سی و اتصالات آن استفاده از آن در ساخت استخر و جکوزی می باشد. خرید لوله های یو پی وی سی در این بخش تحول عظیمی ایجاد نمود. هنگامی که لوله های فشار قوی جایگزین نسل قبلی لوله ها شد، بسیاری از مشکلات گذشته از بین رفته و به ندرت آسیبی به این لوله ها وارد مکی شود.

لوله هایی که در نسل های قبلی برای ساخت سیستم های استخر و جکوزی مورد استفاده قرار می گرفتند در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی نداشتند. از این رو به دلیل عبور کلر دار از آن ها به مرور زمان دچار خوردگی می شدند. به همین علت عمر و ماندگاری طولانی نداشتند و مدام دچار مشکل می شدند. اما با وجود تجهیزات یو پی وی سی تمام این مشکلات از بین رفت. و امروزه اکثر سیستم های لوله کشی استخر از این تجهیزات برخوردار می باشند.

اما این همه ی ماجرا نیست. لوله و اتصالات یو پی وی سی در صنایع دیگر نیز بسیار درخشان ایفای نقش می نمایند. از دیگر کاربرد های این تجهیزات پر مصرف می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • خرید لوله های یو پی وی سی برای استفاده در دستگاه های تصفیه آب و شیرین کننده بسیار کاربرد دارد.
  • مهم ترین کاربرد این لوله ها برای انتقال مواد شیمیایی می اشد.
  • این تجهیزات در سیستم های آب و فاضلاب بسیار پرمصرف و کارآمد می باشند.
  • لوله کشی های آب ساختمان از دیگر زمینه های کاربرد این محصولات می باشد.

توجه: عمده کاربرد این محصولات فوق العاده، به جهت انتقال سیالات، به خصوص در بخش آب و فاضلاب می باشد.

انواع لوله و اتصالات

مزایا و ویژگی های خرید لوله یو پی وی سی و اتصالات آن

در بخش قبلی متوجه کاربرد های بسیار لوله و اتصالات یو پی وی سی شده اید. اما چه چیزی این محصولات را در بین مصرف کنندگان صنایع مختلف محبوب نموده است؟

ویژگی و مزایای خرید لوله های یو پی وی سی به اندازه ای زیاد است که به سرعت توانستند در صنایع لوله کشی جایگاه مناسبی پیدا نمایند. برخی از مهم ترین ویزگی ها عبارتند از:

  • سطح داخلی این لوله ها صاف و صیقلی می باشد. از این رو احتمال ایجاد رسوب در آن ها بسیار ضعیف است.
  • لوله و اتصالات یو پی وی سی در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم بوده و هیچ گونه تغییری در آن ها رخ نخواهد داد. از این رو بهترین گزینه برای انتقال آب آشامیدنی می باشند.
  • همچنین این لوله ها مقاومت بالایی در برابر فشار های بالا دارند.
  • نصب و حمل و نقل آسان از دیگر ویزگی های بارز این تجهیزات می باشد.
  • از طرفی مقاومت بالای آن ها در برابر خوردگی و ضربه نیز یک ویژگی بسیار چشمگیر است.

خرید لوله و اتصالات

جمع بندی

تولید کنندگان بسیاری تولید کننده محصولات upvc می باشند. اما نمی توان گفت که همه ی آن ها دارای کیفیت لازم می باشند.

با اینکه هر تولید کننده برای تولید محصولات خود باید استاندارد هایی را رعایت نمایند. و در صورت نداشتن آن استاندارد ها اجازه تولید نخواهند داشت. اما در بین درجه کیفیت محصولات مختلف، تفاوت هایی وجود دارد. مسلما هرچه مواد اولیه از کیفیت بیشتری برخوردار باشند محصول نهایی نیز بسیار با کیفیت تر خواهد بود.

پس اگر به دنبال خرید لوله و اتصالات از متریال upvc با بالاترین درجه کیفیت می باشید، می توانید با مجموعه پلی اتیلن بازار در ارتباط باشید. این مجموعه ارائه دهنده انواع لوله و اتصالات از بهترین برند های جهانی می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.